نوشته های مرتبط: امنیت ملی، اقتصاد مقاومتی و کسب‌وکارهای نوپا

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

استارت‌آپ سایلنت‌مد (Silentmode)، چشم‌بند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

هندزفری‌های باسیم معمولا دست‌وپاگیر هستند و استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بی‌سیم هندزفری‌های معمولی با تلفن همراه را ممکن می‌کند.

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

با این گجت، در سه ثانیه دندان‌های خود را تمیز کنید!

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

گجت «یونیک‌ اسمارت‌ براش»، مسواک الکتریکی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دندان‌های شما را تمیز می‌کند.

آینده درخشان اینترنت اشیا در ایران

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۲ دقیقه

بدون شک اینترنت اشیا، موج بعدی تکنولوژی‌های نوین در دنیا است. اخیرا استارت‌آپ‌های ایرانی نیز با این موج همراه شده‌اند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.