نوشته های مرتبط: ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
تبلیغاتی که با اتوبوسها همسفر میشوند
نصب تبلیغات در اتوبوسها و ایستگاههای اتوبوس و قطار، یکی از بهترین شیوههای تبلیغات محیطی است.
چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسبوکار شما دارد. در این مطلب از راههای جلب اعتماد دیگران در محیط کسبوکار خواهیم گفت.
ثروتمندترين در جهان یا بیمیلترین در فعالیتهای بشردوستانه؟
در دورانی که اکثر ثروتمندان جهان از جمله بیل گیتس به انجام فعالیتهای بشردوستانه میپردازند، جف بزوس نقش کمرنگتری در این زمینه داشته است.
۱۸ اشتباه کشنده استارتآپها
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، به ۱۸ اشتباه استارتآپها میپردازیم که موفقیت آنها را با خطر جدی روبهرو میکند.
آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
آزادکاری و کارآفرینی شباهتهای زیادی دارند؛ مانند راهاندازی کسبوکار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوتهای بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیینکننده دارند.
استارتآپ چیست و چه چیزی نیست؟
با وجود تفاوت بسیار استارتآپ و استارتآپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند.