نوشته های مرتبط: ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
تجربه کارمند؛ چیست و چرا اهمیت دارد؟
زمانیکه شما روی کارمندهای خود سرمایهگذاری کنید، آنها نیز روی شما سرمایهگذاری میکنند.
ساعت هوشمند لونار
لونار ساعتی با قابلیتهای هوشمند و زیبایی بینظیر است.
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
حفظ و بقای استارتآپ در بازار
چگونه میتوان یک کسبوکار را با موفقیت هدایت کرد؟