نوشته های مرتبط: جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
فروشگاه بزرگ والمارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.
جذب ۱۰ درصدی سرمایه ایرانیان خارج از کشور
رناسی: باید از ظرفیت ایرانیان مقیم کشورهای خارجی برای سرمایهگذاری استفاده کنیم.
ظرفیت یک میلیونی اشتغال فناوری اطلاعات
ابطحی: درآمد کنونی کشور از بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است و بر اساس هدفگذاریها، تا پایان برنامه ششم به صد هزار میلیارد تومان میرسد.
استارتآپها قابلیت بالایی در مهار بیکاری دارند
خدارحمی: روابط میان ایدهپرداز و سرمایهگذار به خوبی تعریف نشده است.
رویکرد کمک مالی و وام به ایدهها، مهجور شده است
مهدی غلاملو: استارتآپها در اعطای گرنت دولتی برای طرحهای تحقیقاتی و وام برای تجاریسازی و تقویت سرمایه در گردش شرکتها، جایی ندارند.
خیزش چین برای رهبری تجارت جهان
طرح «یک کمربند، یک جاده» منافع بسیار برای چینیها به همراه دارد اما در طرف مقابل ریسکهایی را نیز متوجه این کشور میکند.
سرمایهگذاری کلان سنگاپور روی هوش مصنوعی
دولت و بخش خصوصی سنگاپور، با همفکری و برنامهریزی، زیستبوم استارتآپی این کشور را متحول میکنند.