در بیزینسهایی که با مدل مارکتپلیس فعالیت میکنند، مهمترین دغدغه رضایت دو گروه از مخاطبانشان است: تامینکنندگان و مشتریان. تگموند که در سال ٩٥ تاسیس شد، جزو استارتاپهای موفق شتابدهنده دیموند است که توانسته در عمده محصولاتش رقیبی جدی در برابر دیجیکالا و در برخی موارد کاملا بیرقیب مسیرش را ادامه دهد.
نوپانا: تصور خرید از برندهای معتبر بینالمللی و ایرانی در یک مرکز خرید زیبا و مدرن، لذتی وصفناشدنی برای دوستداران برند و مدپوشان است. تگموند با در نظر گرفتن آسایش خاطر و اطمینان از رضایت مشتری، با فراهم نمودن امکانات و شرایط برای تجربهی یک خرید لذتبخش و متمایز از برترین برندهای جهانی، این امکان را فراهم کرده تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانهروز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباسهای مورد نظر خودشان را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه تجربه کنند.
ماموریت تگموند
تگموند بهعنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی مد و پوشاک ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، اطمینان میدهد محصولی اصل از برترین برندهای جهان در اختیار مشتری قرار دهد. مهمترین ماموریت تگموند به عنوان یک فروشگاه اینترنتی پوشاک، افزایش تنوع در محصولات است تا پاسخگوی نیاز افراد با سلایق مختلف در هر سن و با هر موقعیتی باشد.
چرا تامین کنندگان رضایت ٩٢ درصدی دارند؟
تگموند فعالیت خودرا به صورت مارکتپلیس انجام داده و برای تامین محصولات برندهای مختلف با صاحبین برند و تامین کنندگانی همکاری میکند که رضایت آن ها در اولویت اول قرار دارد. همین امر سبب شده نیل به رضایت ٩٢ درصدی تامینکنندگان از تگموند شده. از دلایل این مهم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- تعامل مثبت و محترمانه با واحد امور تامینکنندگان
۲- تبلیغات حرفهای رایگان برندها
۳- پیکاپ و ارسال رایگان
۴- مرجوع کردن محصولات بدون کموکاست و دقیقا در همان شمایلی که از تامینکننده تحویل گرفتهشده.
۵- مهمترین دلیل: تسویه حساب به موقع با تمام برندها
نقاط قوت تگموند برای مشتریان
تیم تگموند علاوه بر تمرکز بر برآورده کردن دغدغههای تامینکنندگان، نگاه ویژهای به رضایت کامل مشتریان خود دارد. به همین دلیل برای تحقیق این امر تلاشهای مخصوصی کرده است. از جمله:
۱- همکاری تگموند با بیش از ۳۰۰ برند معتبر دنیا، که در بین همکاران خود بیرقیب است.
۲- تنوع بسیار بالا محصولات و امکان بررسی و مقایسه محصولات
۳- امکان تعویض سایز و یا مرجوع بیقیدوشرط برای مشتریان
۴- امکان ست کردن و چیدن تمام محصولات در کنار هم به صورت مجازی در اپلیکیشن، برای اطمینان بیشتر مشتری از انتخاب محصول
تمرکز تگموند بر همکاری بیشتر با برندهای ایرانی
با توجه به آسیبهای وارده به صنعت مد و پوشاک در دوران کرونا، تگموند بهترین راه را ایجاد تعامل بیشتر با فعالان این حوزه شناسایی کرد. بنابراین با فراهمکردن بستر فروش برای برندهای مطرح و نوپای ایرانی، امکانات خود را در جهت تبلیغ و فروش کالای ایرانی باکیفیت بهکار گرفت. تگموند همچنین با برگزاری کمپینهایی مبتنی بر برندها و محصولات ایرانی در دوران کرونا توانست برای طراحان و تولید کنندگان بااستعداد، فرصت ویژهای برای برندینگ فراهم نماید.