مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
نوپانا: مؤسسان کسبوکارهای موفق ایران چه مسیری را برای رشد و موفقیت کسبوکار خود طی کردهاند؟ استراتژیها و تکنیکهای عملی مارکتینگ به کار گرفته شده برای جذب ۱۰۰ مشتری اول در الوپیک، اسنپ تریپ، یکتانت، چیلیوری چه بودهاند؟
شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه میشود؟
- صاحبان کسبوکارهای بزرگ و کوچک
- علاقهمندان حوزه کارآفرینی و مارکتینگ
- افرادی که به دنبال ایجاد یک کسبوکار هستند.
- دانشجویان MBA، کامپیوتر و صنایع که مسئولیت رشد و مدیریت شرکتهایی که در آنها مشغول به فعالیت هستند را برعهده خواهند داشت.
- کارکنان کسبوکارهای بزرگ و کوچک که قصد توسعه مهارتهای خود را در زمینه مارکتینگ دارند.
علاوه بر این، این رویداد پل ارتباطی شرکتکنندگان برای آشنایی با شرکتهای موفق ایرانی به منظور همکاری و استخدام در این شرکتهاست.
صاحبان کسبوکارهای کوچک و استارتآپها هم میتوانند با حضور در این رویداد از طریق «بلیت ویژه استارتآپها» خود را در فضای کسبوکار ایران مطرح و درباره برندشان آگاهی ایجاد کنند.
همچنین کسبوکارهای کوچک و بزرگ، با شرکت در این رویداد، امکان دسترسی به دانشجویان و فارغالتحصیلان مستعد و باهوش حاضر در این جمع را برای همکاری در کسبوکار خود دارند. در حقیقت این رویداد مکان مناسبی برای جذب نیروهای کارآمد است.
رویداد رهبران رشد از سری رویدادهای دیجیتال مارکتینگ است که با حضور مدیران باتجربه کسبوکارهای موفقی همچون اسنپ، الوپیک، مکنزی، اسنپتریپ، چیلیوری، بیمیتو، اخبار رسمی و یکتانت و اساتید بنام و باسابقه حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار میشود.
محوریت این رویداد، چگونگی رشد یک کسبوکار موفق است و مکان برگزاری در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف و در تاریخ ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۷ است.
رویداد «رهبران رشد» سه بخش دارد: بخش اول این رویداد به سخنرانی با محوریت تجربه، بخش دوم به مطالعهی موردی و بخش آخر رویداد به سخنرانی با محوریت مهارت اختصاص یافته است.
در بخش اول، مدیران کسبوکارهای موفق به بیان راهکارهای کسب اولین ۱۰۰ مشتری، قیف فروش و تکنیکهای حفظ مشتری خواهند پرداخت. در بخش دوم رویداد، فرداد زند مدیر اسبق مکنزی، با استفاده از مطالعه موردی در مورد رشد در کسبوکارهای پلتفرمی سخن خواهد گفت.
در انتهای رویداد «رهبران رشد» هم، صاحبنظران و اساتید حوزه بازاریابی دیجیتال به معرفی مدل RACE میپردازند و تصویر جامعی از ابزارهای بازاریابی آنلاین شرکتهای موفق به همراه تکنیکهای مورد استفاده ارائه خواهند کرد.
سخنرانان این همایش عبارتاند از:
- مارک کلیفت مدیرعامل اسنپ تریپ
- مهدی فروغی مدیر ارشد مارکتینگ بیمیتو
- متین ارشادی مدیرمارکتینگ چیلیوری
- پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت
- میثم ملاشریفی مدیرمارکتینگ اسنپ
- مهدی نایبی مدیرعامل الوپیک
- فرداد زند مدیر و مشاور سابق مکنزی
- میرهادی رادی مدیرگروه مارکتینگ دفتر پتند دانشگاه شریف
- و مجید کثیری مدیرعامل اخباررسمی
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام میتوانند به سایت این همایش به آدرس http://sharifcdm.com مراجعه کنند.
گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانهای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسبوکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار میگردد.