تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
اینفوگرافیک ۸.۷

تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۰ | ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم.

نوپانا: افزودن پادکست به استراتژی بازاریابی شما به معنای آن است که شما با هدف جلب توجه شنوندگان و شناخت آنها از کسب‌وکارتان، پادکست تولید می‌کنید یا می‌تواند به معنای تبلیغات شما در پادکست تولید شده دیگران باشد. در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم:

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید:


جهت بزرگ‌نمایی یا دانلود، روی اینفوگرافیک کلیک کنید.

برچسب‌ها: اینفوگرافیکinfographicبازاریابیMarketingپادکستpodcast
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.