نوشته های مرتبط: تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
دانلود رایگان کتاب کاریز فروش
آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمیگویند! (رایگان به مدت محدود)
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابطعمومی حرفهای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.
دلایل شکست استارتآپ ها در ایران
در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راهاندازی استارت آپ هستند عموماً جوانان و تازه دانشآموخته ها هستند.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیکهای ایستا و پویا در پاورپوینت
کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیکهای ایستا و پویا در پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۶ آذر از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.