نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
تصمیم به تسهیلگری در فعالیت استارتآپها
ابوالحسن فیروزآبادی از بررسی فعالیت کسبوکارهای نوپای اینترنتی در مرکز ملی فضای مجازی خبرداد.
کسبوکارهای نوپا و اقتدار ملی
کسبوکارهای نوپا اقتدار ملی را به دنبال دارند.
دنیای وارونه مخالفان توسعه
ابهامات و باورهای نادرست درباره استارتآپهای ایرانی چقدر صحت دارد؟
نیاز به ویسیها در زیستبوم کارآفرینی
سرمایهگذارای خطرپذیر یکی از حلقههای مکمل زیستبوم کارآفرینی است که میتواند زمینهساز توسعه اقتصاد دانشبنیان، تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.
پنج پرسش اساسی درباره استارتآپها
استارتآپ کسب و کار نوظهوری است که از رشد بالایی برخوردار است.
استارتآپهای درمانگر
استارتآپها شکاف میان تعداد کسانی که به درمان نیاز دارند و امکانات و فضاهای درمانی را پر میکنند.
رابطه مردم و استارتآپها
کارآفرینان میگویند ایجاد ارتباطی موثر که در ذهن مشتری بماند روز به روز سختتر میشود.
قدمزدن استارتآپ در بازارهای خارجی
حضور در کسبوکار برونمرزی ریسک بالایی دارد و بیگدار به آب زدن در این زمینه اشتباه بزرگی است.