نوشته های مرتبط: هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید

استارت‌آپ‌‌ها انزوا از جامعه جهانی را جبران می‌کنند

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۲/ ۳ دقیقه

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در دوازدهمین نشست تخصصی «ایران کجاست، ایرانی کیست؟» (مطالعات طرح آمایش سرزمین) در محل سازمان برنامه و بودجه در مورد ویژگی‌های فرهنگی ایرانی‌ها گفت: جامعه ایران به صورت رندانه در حال مجبور کردن حکومت سیاسی به تن دادن به خواسته هایش است.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

شمارش معکوس نخستین استارت‌آپ ویکند در حوزه حمل و نقل

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۲/ ۶ دقیقه

نخستین استارتاپ ویکند در حوزه تخصصی حمل و نقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

اشتغال‌زایی برای ۵ میلیون نفر به سبک سلبریتی‌ها!

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

۵ میلیون دانشجو و فارغ‌التحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل «سلبریتی‌های مجازی» برای گردشگری ایران تبلیغ می‌کنند.

چهارمین رویداد استارت‌آپ‌ویکند دانشکده کارآفرینی

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۰/ ۶ دقیقه

چهارمین رویداد استارت‌آپ‌ویکند دانشکده کارآفرینی در حوزه گردشگری با هدف تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب‌وکار برگزار می‌شود.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.