نوشته های مرتبط: بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟

کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در روز ۷ اردیبهشت به مدت ۴ ساعت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس برگزار می‌شود.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

وبینار طراحی استراتژی محتوا

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۱/ ۵ دقیقه

وبینار طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار با تدریس بابک نقاش توسط آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

از ابزار مدیریت رویدادها تا بستر آنلاین خرید و فروش خودرو

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

دوره فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۰/ ۴ دقیقه

دوره فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.