نوشته های مرتبط: اصلاح ساختار هزینه‌های نیروی انسانی ناجی کسب‌وکار شما

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

مزایای داشتن شغل جانبی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

شغل جانبی در کنار یک استارت‌آپ، انعطاف‌پذیری شما را بالاتر می‌برد. در این مطلب به شرح مزیت‌های مهم داشتن شغل جانبی می‌پردازیم.

اپلیکیشن‌هایی که مدیریت یک استارت‌آپ را بسیار آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تعداد اپلیکیشن‌های مرتبط با کسب‌و‌کار به بیش از هزاران عدد می‌رسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کرده‌ایم که می‌توانند در انجام کارهای خسته‌کننده و کاهش استرس در استارت‌آپ، به شما کمک کنند.

چگونه یک تیم حرفه‌ای استارت‌آپی تشکیل دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

اگر هدف شما ساخت بهترین تیم استارت‌آپی است، باید فرایند مشخصی را برای استخدام افراد باتجربه، پیاده‌سازی و بر اجرای دقیق آن نظارت کنید.

بر چالش مقیاس‌دهی استارت‌آپ خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها در مرحله‌ رشد و مقیاس‌‌دهی با شکست مواجه می‌شوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویت‌های غیرضروری اختصاص می‌دهند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.