نوشته های مرتبط: در اولین موبایل سامیت ایران چه گذشت؟

فروشگاه آنلاين گيميها

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۱/ ۷ دقیقه

امروزه همه افراد و در تمام سنين نيازمند سرگرمي و هيجان هستند. پاسخگويي به اين نياز مي تواند باعث نشاط و شادابي بيشتر افراد در زندگي شان گردیده و عاملی مهم برای پرورش خلاقیت محسوب شود.

آغاز همکاری مشترک «اپلیکیشن ساز اپچار» و «ووکامرس فارسی»

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۱/ ۵ دقیقه

در دنیای تجارت الکترونیک میلیون ها فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس ایجاد شده اند. ساخت یک اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی گام بعدی برای افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را به دنیای تجارت موبایلی وارد کنند.

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰/ ۵ دقیقه

رویداد ایران موبایل سامیت(Iran Mobile Summit) برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در سالن کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

وضعیت استارتاپ‌های ایرانی در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۷/ ۱۱ دقیقه

رشد اپلیکیشن هر استارتاپ در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران می‌تواند نشان‌دهنده رشد خود استارت‌آپ در سال ۹۷ و سطح علاقه کاربران جدید به آن هم باشد.

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

امروزه بیش از نیمی از خرید و فروش بلیط برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف در سایت‌های شرکت‌های مربوطه مثل پیک خورشید، علی بابا، مستربلیط و سپهر۳۶۰ (۳۶۲) انجام می‌شود.

سوپر اپلیکیشن ایرانی به کدام مسیر می‌رود؟

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۰/ ۲۲ دقیقه

حتما نام سوپر اپ به گوشتان خورده‌ است. در این مقاله نگاهی به سوپر‌ اپ‌های ویچت، گوجک و گرب می‌اندازیم و آن‌ها را با استارتاپ‌های ایرانی مانند اسنپ و الوپیک مقایسه می‌کنیم.