فروشگاه آنلاين گيميها
هيجان بدون توقف ۸

فروشگاه آنلاين گيميها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۱ | ۷ دقیقه

امروزه همه افراد و در تمام سنين نيازمند سرگرمي و هيجان هستند. پاسخگويي به اين نياز مي تواند باعث نشاط و شادابي بيشتر افراد در زندگي شان گردیده و عاملی مهم برای پرورش خلاقیت محسوب شود.

نوپانابازی هاي رايانه اي به عنوان يكي از فعاليت هاي سرگرم كننده، دومين صنعت سرگرمی بزرگ دنيا بعد از سينما،در سالهاي اخير شناخته شده است.برد گيم ها يا همان بازی هاي روميزي كه يكي از بهترين سرگرمي هاي گروهي و خانوادگي مي باشد مي تواند راه حلي عالی براي گذران زمان ، همراه با هيجان و نشاط در كنار دوستان و خانواده را فراهم آورد ، پازل يكي ديگر از بهترين سرگرمي هايي است كه امروزه بزرگ و كوچك را به چالش فرا مي خواند و يك بازي فكري و مفرح می باشد.اسباب بازي يكي ديگر از راههايي سرگرمي بين كودكان هست كه اكثر افراد خاطراتي شيرين از آن در كودكي در ذهن دارند.دنياي اسباب بازي ها از عروسك ها تا ماشين هاي كنترلي و انواع تفنگ ها جز لاينفك زندگي يك كودك به شمار ميرود كه زمان زيادي را براي سرگرمي و تفريح از آنها استفاده مينمايد و گاهاً سالها با آنها زندگي ميكند و به عنوان يك يادگاري كودكانه در بزرگسالي از آنها ياد مينمايد.همه اينها گوشه اي از نيازهاي ما به يك ابزار و يا يك راهكار سرگرمي و تفريح فردي و گروهي مي باشد.

فروشگاه آنلاين گيميها به همه ي اين نيازها به صورت تخصصي و با بهره گيري از محتواي غني و صحيح ،پاسخي در خور داده است تا مخاطب عام و يا حرفه اي گيم بتواند نيازهاي خود را در تمام سنين و در تمام دسته بندي ها به راحتي برطرف نمايد و با خيالي آسوده محصولاتي كه نياز دارد را با بهترين قيمت و كيفيت در اسرع وقت تهيه نمايد و از گارانتي و خدمات پس از فروش رسمي بهره مند گردد.

اين فروشگاه آنلاين با شعار"هيجان بدون توقف" فعاليت خود را به صورت يك استارتاپ در سال ۹۶ آغاز نمود و در سال ۹۹ بعد از سرمايه گذاري توسط شركت آروند و ادغام با استارتاپ بازي كن ،توانست فعاليت هاي خود را توسعه دهد و به صورت يك شركت مستقل ثبت گردد.اين مجموعه علاوه بر ايجاد يك مرجع كامل فروشگاهي در تمام دسته هاي حوزه گيم و سرگرمي ،توانسته بيش از ۱۰ برد گيم را توليد نموده و در اختيار عموم قراردهد.

گيميها فقط يك فروشگاه نيست! بلكه بستري است ساخته شده توسط گیمر ها در دل گیمر ها و برای گیمرها. یک تیم که دغدغه خودشان بازی و سرگرمي بوده این بستر را آماده کردند تا بتوانند از ديدگاه يك فرد نيازمند به سرگرمي و هيجان يك راهكار و راه حل مبتني بر تجربه ارائه نمايند.

یکی از شاخص های مهم موفقیت گیمیها را می توان از بررسی google متوجه شد .اكنون مي توان گفت يكي از مهم ترين و كليدي ترين سايتهاي ايراني در حوزه فروش و اطلاع رساني در حوزه گيم، كنسول هاي گيمينگ و برد گيم ،سايت گيميها مي باشد كه مخاطبان به راحتي اين مجموعه را در فضاي آنلاين در دسترس داشته و از خدمات آن بهره مند ميگردند.

یکی دیگر از موفقیت های گیمیها را نظرات مثبت کاربران و خلق یک ارزش به عنوان احترام به زمان و نشاط کاربران می توان دانست.رشد سریع و افزایش فروش و تعداد مشتریان در ۱ سال گذشته را میتوان به عنوان یکی دیگر از شاخص های موفقیت این مجموعه دانست.

علاقه مندی چندین صندوق سرمایه گذاری و VC برای سرمایه گذاری به روی گیمیها نشان دیگری از موفقیت این استارتاپ ایرانی در حوزه سرگرمی و گیم می باشد.

چشم انداز گيميها اينست كه بتواند نياز سرگرمي و تفريح، از نوزاد ۹ ماهه تا فرد ۹۹ ساله را در يك بستر آنلاين برطرف نمايد.

گيميها با همكاري لندو ،توانسته بستري فراهم نمايد كه مشتريان بتوانند به صورت اعتباري و اقساطي كالاهاي خود را از اين سايت تهيه نمايند.

اين فروشگاه آنلاين تلفيقي از بهترين سايت هاي دنيا مانند gameloot, gamesmen،thetoyshop الگو برداري كرده است تا با بررسي ماركت ايران و نيازهاي فرهنگي و اجتماعي بتواند بهترين راه حل با ايجاد يك فروشگاه آنلاين پاسخگويي به نياز هيجان و سرگرمي را ارائه نمايد.

با مراجعه به سايت gamiha.ir ميتوانيد يك خريد آنلاين خوب و يك سرگرمي پر هيجان را تجربه نماييد.

 
برچسب‌ها: گیمگیمیهاكنسول هاي گيمينگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.