نوشته های مرتبط: آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

حمایت از توانمندی‌های داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵/ ۱۱ دقیقه

در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیت‌های داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.

وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجی‌کالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های آپارات و یوتیوب دیجی‌کالا منتشر می‌شود.

⁣سرمایه‌گذاری‌های سرآوا، شفاف و واقعی است⁣

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۹/ ۲۸ دقیقه

گفت‌وگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیر‌عامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایه‌گذاری‌های خارجی دردیجی‌کالا ‌و کافه‌بازار

الفبای موفقیت استارت‌آپی به زبان مادری

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶/ ۴۱ دقیقه

دیجی‌کالا از جمله‌ی موفق‌ترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در رقابت سخت بازار است.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.