نوشته های مرتبط: چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

بازاریابی موفق در اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

استارت‌آپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد، هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر یک استارت‌آپ بدون بررسی‌های اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر می‌اندازد.

عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.