نوشته های مرتبط: پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰/ ۲۱ دقیقه

مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه‌ استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه‌ انتخابی از فعالیت‌ها.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با اتصال نرم‌افزار CRM به وب‌سایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

شما با اتصال نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وب‌سایت خود، می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.