نوشته های مرتبط: چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

راه‌اندازی بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسب‌وکار شما دارند.

اشتباهات مهم فروش در استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

پنج اشتباه رایج در فروش که کسب‌و‌کارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.

احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارت‌آپ‌ها هستیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارت‌آپ‌ها می‌توان سراغ گرفت.

چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰/ ۵ دقیقه

درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب‌وکار روش‌های خاص خود را دارد.