نوشته های مرتبط: واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

مثلث رشد کسب‌وکار؛ کلید موفقیت در رقابت

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی اوقات راه‌حل‌های رشد یک کسب‌و‌کار بدیهی به نظر می‌رسند؛ درصورتی‌که همین راه‌حل‌های ساده می‌توانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.