نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰/ ۵ دقیقه

به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسب‌وکار نوین‌ ایرانیان که شرکت مادر استارت‌آپ‌هایی همچون نت‌برگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.

چطور فرصت‌های مهم زندگی را از دست می‌دهیم؟

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی افراد به دلایل مختلف در سنین جوانی، فرصت‌های زندگی را از دست می‌دهند و در میانسالی متوجه می‌شوند به اهدافی که داشته‌اند نرسیده‌اند.

موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمین‌شده نیست!

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

واژه‌ی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژه‌ی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت می‌کند. اما صاحبان کسب‌وکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.

۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که فهرست آن‌ها مدتی پیش توسط وب‌سایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.

چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت می‌پردازیم.

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.