نوشته های مرتبط: چگونه بهترین بازخورد از مشتریان را دریافت کنیم؟

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

نمونه‌های اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتری‌ها هستند و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به کمک بازخورد مشتری‌ها، موفقیت خود را تضمین کنند.

از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بی‌دردسر بسته‌های پستی

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

چگونه باید بازخوردهای منفی را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

در برابر بازخوردهای منفی که پس از پایان پروژه می‌گیریم، چه واکنشی باید داشته باشیم؟

در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر یک استارت‌آپ بدون بررسی‌های اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر می‌اندازد.