نوشته های مرتبط: ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

چگونه وب‌سایت خود را در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهیم؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱/ ۶ دقیقه

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جست‌وجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.

مدیر روابط‌عمومی کیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵/ ۶ دقیقه

یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمان‌ها، مدیریت واحد روابط‌‌عمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابط‌عمومی در یک سازمان می‌پردازیم.

۴ پله طلایی برای شروع استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی می‌توان در این مسیر موفق شد.

توضیحاتی پایه‌ای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۶/ ۱۴ دقیقه

امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگ‌ترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.

اینستاگرام‌ اکانت‌های تقلبی را لو می‌دهد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۵/ ۳ دقیقه

اکانت‌های تقلبی بخشی جدایی ناپذیر از فضای مجازی هستند و اینستاگرام هم برای اینکه کاربران در دام این جور حساب‌های کاربری نیافتند، به تازگی بخش جدیدی با نام About This Account را برای اپلیکیشن خود معرفی کرده است

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.

تدوین قوانین جدید راه اصلی برای حمایت از کودکان در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰/ ۶ دقیقه

رییس مرکز روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین سیاست‌های حفاظت از کودکان را از مهم‌ترین راهکارهایی دانست که می‌تواند در صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.