نوشته های مرتبط: در تصمیم‌گیری‌، حرفه‌ای عمل کنید

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

حرکت‌های ممنوع زبان بدن در محیط کار

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

استفاده غلط از زبان بدن می‌تواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.

مهارت‌هایی که کسب‌وکارتان را دگرگون می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یادگرفتن بعضی مهارت‌‌هاست که می‌تواند کیفیت زندگی‌مان را به کلی تغییر دهد. با این مهارت‌ها در این نوشته آشنا شوید.

انتخاب دیجیتال؛ انتخاب رشته بر اساس شخصیت شما

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که بر اساس شخصیت و علایق، به انتخاب رشته دانشگاهی شما کمک می‌کند.

با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهره‌وری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد می‌کنند.