نوشته های مرتبط: اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

چگونه وب‌سایت خود را در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهیم؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱/ ۶ دقیقه

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جست‌وجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.

مدیر روابط‌عمومی کیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵/ ۶ دقیقه

یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمان‌ها، مدیریت واحد روابط‌‌عمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابط‌عمومی در یک سازمان می‌پردازیم.

اینستاگرام‌ اکانت‌های تقلبی را لو می‌دهد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۵/ ۳ دقیقه

اکانت‌های تقلبی بخشی جدایی ناپذیر از فضای مجازی هستند و اینستاگرام هم برای اینکه کاربران در دام این جور حساب‌های کاربری نیافتند، به تازگی بخش جدیدی با نام About This Account را برای اپلیکیشن خود معرفی کرده است

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.

تدوین قوانین جدید راه اصلی برای حمایت از کودکان در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰/ ۶ دقیقه

رییس مرکز روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین سیاست‌های حفاظت از کودکان را از مهم‌ترین راهکارهایی دانست که می‌تواند در صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.