نوشته های مرتبط: چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

قانون ۳۰/۷۰ ، وزنه تعادل انعطاف‌پذیری و انسجام در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه در بازاریابی خدمات کسب‌وکار خود موفق شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهبرد بخش‌بندی چیست و چه نقشی در ساختن جایگاه برند دارد؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تاثیر برتری برند در برندینگ کسب‌وکار و فروش محصول

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فینالیست‌های بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران مشخص شدند

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۰۰/ ۲ دقیقه

دبیرخانه کارزار، بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران، اسامی ۶ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.