نوشته های مرتبط: گوشه بازار خود را فراموش نکنید!

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

راز موفقیت استارت‌آپ‌های نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کرده‌اند؟ در این مطلب خواهیم خواند.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.