نوشته های مرتبط: اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

هشت صنعتی که در سال ۲۰۱۸، ترند خواهند شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

بسیاری از حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، از پزشکی گرفته تا بازاریابی و انرژی، خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر در سال ۲۰۱۸ آماده می‌کنند. در این مطلب از هشت صنعت ترند در سال میلادی آینده خواهیم گفت.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی محتوامحور

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

گرافیست کسب‌وکار خود باشید

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسب‌وکار خود ندارید، برای طراحی گرافیک‌های خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از ساده‌ترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.

وی‌کلیک؛ رقیب ایرانی گوگل ادورز

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب استارت‌آپی را به شما معرفی می‌کنیم که تبلیغات کسب‌وکار شما را هدف‌مند و تعاملی کرده و آن را به‌صورت آنلاین و کلیکی به نمایش می‌گذارد.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.