نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

رونق تولید در گروی سرمایه‌گذاری روی پارک علم و فناوری است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۱/ ۱۱ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان آغازکننده رونق تولید و توسعه پایدار باید با هم‌دلی و همراهی تمامی بخش‌ها حمایت شود گفت:حضور بخش خصوصی در این پارک به صادرات محصولات کمک می کند.

همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۰/ ۶ دقیقه

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

زمینه سازی برای همکاری استارت‌آپ‌ها برای توزیع میوه شب عید

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴/ ۸ دقیقه

جلسه مشترک سازمان تعاون روستایی، اداره پست و استارتاپ ها با تسهیل گری مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۹/ ۵ دقیقه

در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابط‌عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.

رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۹/ ۴ دقیقه

دبیر اجرایی رویداد سامیکس گفت: این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر کشور دعوت می‌کند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند و تیم‌های برتر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.

دو مدل سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹/ ۱۳ دقیقه

«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغال‌زایی داشته‌ایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایه‌گذاری روی اسنپ و دیگر شرکت‌های «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایه‌گذاری که در آن از کارآفرین بنیان‌گذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایه‌گذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمی‌داند!

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.