نوشته های مرتبط: چگونه از تصمیم راه‌اندازی استارت‌آپ خود مطمئن شویم؟

فیسبوک به ماجراجویی در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸/ ۶ دقیقه

فیسبوک به‌تازگی یکی از استارتاپ‌های خوش آتیه‌ی ارزهای دیجیتال را خریداری کرده است؛ اما این خرید، پایان راه بلندپروازی‌های فیسبوک نیست.

راهکار‌های عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۳/ ۸ دقیقه

در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمره‌ی خود می شویم که فراموش می‌کنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته‌ایم یا چقدر پیشرفت کرده‌ایم. موفقیت به راحتی بدست نمی‌آید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.

۱۳ شرکت فناوری اروپایی که در سال ۲۰۱۸ توسط غول‌های آمریکایی خریداری شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۶/ ۱۵ دقیقه

قطب فناوری دنیا کماکان دره سیلیکون و آمریکاست و غول‌های فناوری آمریکایی علاقه زیادی به خرید شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های خارجی دارند. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین شرکت‌های خریداری شده فناوری اروپایی در سال ۲۰۱۸ می‌اندازیم.

چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است؟

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۹/ ۵ دقیقه

هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت‌ها و مخصوصا شرکت‌های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده‌ محتوای حرفه‌ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه‌ها افزایش دهید.

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.