جهش ۶۰ میلیون دلاری استارت‌آپ آموزشی کورسرا
برگزاری دوره‌های آنلاین علمی ۸

جهش ۶۰ میلیون دلاری استارت‌آپ آموزشی کورسرا

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

موسسه آموزشی آنلاین کورسرا اکنون ارزشی بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار دارد.

نوپانا: زمانی که استارت‌آپ آموزشی کورسرا (Coursera)، به منظور برگزاری دوره‌های آنلاین علمی راه‌اندازی شد، کسی تصورش را نمی‌کرد که با گذشت دو سال، بیش از ۶ میلیون مخاطب جذب کند. این وب‌سایت در زمینه‌های گوناگون از جمله فیزیک، علوم انسانی، علوم اجتماعی، رایانه، مهندسی و بازرگانی، دوره‌های بسیار کاربردی و جذاب برگزار می‌کند. کورسرا برای هر دوره، فایل‌های ویدئویی از بهترین اساتید آن رشته را به همراه منابع نوشتاری متعددی در اختیار فرد متقاضی قرار می‌دهد و او را در طول جلسات و تا پایان دوره همراهی می‌کند. همچنین پس از پایان هر دوره، مدرک معتبری نیز برای شرکت‌کننده ارائه می‌دهد.

به گزارش نوپانا، مدیر عامل کورسرا لیک لوین (Rick Levin) پس از اینکه اعلام کرد که این شرکت موفق شده است به تازگی ۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند، گفت: برنامه ما این است که با استفاده از هوش مصنوعی تجربه آموزش از راه دور را بهتر و مفیدتر کنیم. همچنین باید مرکز آموزشی خود را بزرگتر کنیم تا در بتوانیم در تمام زمینه‌های علمی و کاربردی، دوره‌های آموزشی خوبی برگزار کنیم.

کورسرا که تا پیش از این حدود ۵۰۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده بود، با جذب سرمایه بیشتر، به مرز ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد. این استارت‌آپ بزرگ در تلاش است به افراد بیشتری که توانایی تحصیل در دانشگاه را ندارند و یا به هر دلیلی به اساتید معتبر دسترسی ندارند، خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد.

(همچنین بخوانید: سنجش میزان تمرکز دانشجویان با استفاده از هوش مصنوعی)

برچسب‌ها: startuponline courseonlineclassesآموزشاستارت‌آپآنلاینcoursera
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا