بایدها و نبایدهای کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی
اینفوگرافیک ۸

بایدها و نبایدهای کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۰ | ۴ دقیقه

تنها حضور داشتن در شبکه‌های اجتماعی کفایت نمی‌کند و باید قاعده استفاده از آن را آموخت.

نوپانا: استفاده از شبکه‌های اجتماعی به یکی از ضروری‌ترین قسمت‌های هر کسب‌وکار تبدیل شده است و این محیط مانند هر محیطی ظرفیت‌ها و شرایط خاص خود را دارد. لذا باید راهکارهای مفید را در کنار اشتباهات استفاده از آن آموخت.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید:

برای بزرگ‌نمایی یا دانلود اینفوگرافیک کلیک کنید.

برچسب‌ها: شبکه اجتماعیکسب‌و‌کارsocial media
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.