نسخه جدید ویندوز 10 منتشر شد
جدیدترین انتشار مایکروسافت ۴

نسخه جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

توسط علی رنجبران | ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۶ | ۲ دقیقه

مایکروسافت 18 دی‌ماه نسخه جدید ویندوز 10 برای کامپیوترهای خانگی و لپتاپ‌ها را منتشر کرد.

به گزارش نوپانیوز، مایکروسافت 18 دی‌ماه نسخه جدید ویندوز 10 برای کامپیوترهای خانگی و لپتاپ‌ها را با لیستی بلند بالا از ویژگی‌های جدید منتشر کرد. این اولین محصول جدید 2017 از این شرکت است.

ویندوز 10 به گونه‌ای ساخته و پرداخته شده که بتواند مرتبا رشد کند؛ این رشد نه فقط در جهت بر طرف کردن نقایص، که برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید است. مایکروسافت تا کنون نسخه‌های به روز رسانی شده زیادی از ویندوز 10 را عرضه کرده اما این نسخه به گفته خودشان «خلاقانه» یکی از بزرگترین‌ها است.

در این نسخه جدید کارایی «کورتانا»، همراه هوشمند مایکروسافت افزایش پیدا کرده است. حالا کورتانا می‌تواند اپ‌هایی که شما به دنبالش هستید را حدس بزند و پیشنهاداتی مطابق سلیقه‌تان عرضه کند. نور آبی که شب‌ها از صفحه نمایش کامپیوتر‌ ساطع می‌شود هم به صورت خودکار کاهش پیدا کرده است.

برنامه مدافع ویندوز در برابر ویروس و بدافزارها حالا سرعت بیشتری دارد و مرتبا به شما از وضعیت سلامت کامپیوترتان گزارش می‌دهد.

بعضی از نواقص نسخه‌های پیشین، مثل گم شدن ناگهانی گزینه نشانگر لمسی از روی دسکتاپ برطرف شده و این گزینه صاف و استوار سر جایش خواهد ماند.

مرورگر جدید مایکروسافت، اج Edge هم پیشرفت‌های زیادی کرده و دیگر با کورتانا تداخلی پیدا نمی‌کند.

برچسب‌ها: جهانتکنولوژیاپلیکیشن
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علی رنجبران

علی رنجبران

علی رنجبران دانش آموخته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۳ در نشریات دانشجویی و سپس به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. علی رنجبران سابقه دبیری تحریریه، دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.