ضرورت ایجاد نگاه آموزشی بلند مدت به استارت‌آپ‌ها
عضو اتاق بازرگانی تاکید کرد: ۶

ضرورت ایجاد نگاه آموزشی بلند مدت به استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰ | ۳ دقیقه

عباس آرگون: باید با یک نگاه آموزشی بلندمدت، بسترهای لازم برای فعالیت استارت‌آپ‌ها فراهم شود.

به گزارش نوپانا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آرگون، عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: استفاده از توان استارت‌آپ‌ها می‌تواند منجر به بهبود کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه‌گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.

آرگون با بیان اینکه حضور استارتاپ‌ها در اقتصاد کشور می‌تواند به افزایش ایده‌های نوین کمک کند، گفت: اگر بتوان از تکنولوژی روز دنیا و خدمات آن به نحو احسن استفاده کرد، به مرور زمان شرایط برای توسعه فعالیت‌های مکمل و تجارت فراهم می‌شود.

 وی ادامه داد: باید با یک نگاه آموزشی بلند مدت و استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های روز دنیا بسترهای لازم برای فعالیت هر چه بیشتر آن‌ها آماده شود تا بدین گونه شاهد تنوع کالاهای با کیفیت و خدمات به مردم باشیم.

 آرگون با اشاره به مزایای استارت‌آپ‌ها عنوان کرد: استفاده از توان آنها می‌تواند منجر به بهبود کسب‌وکارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه‌گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.

به گفته وی اگر نگاه آموزشی به این مسئله نشود در بلندمدت تبدیل به تهدید می‌شود که امر سرمایه‌گذاری و تجارت را به مخاطره می‌اندازد لذا به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی، بسترهای لازم برای حمایت از آنها باید مهیا شود.

این عضو اتاق بازرگانی تهران در پایان گفت: خواسته ما از دولت این است که تمام مولفه‌های قوانین کسب و کار را جهت توسعه زیرساخت‌ها مهیا کند تا بدین طریق از رانت‌خواری جلوگیری شده و شاهد تولید و بهره وری بالا از استارت‌آپ‌ها باشیم.

(همچنین در این زمینه بخوانید: بوروکراسی دست‌وپای فناوری را بسته است)

برچسب‌ها: استارت‌آپقوانینکسب‌و‌کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.