استارتاپ فین‌تک Payping مسدود شد
به بهانه فروش یک فيلم سينمايي توسط يك نفر ۸

استارتاپ فین‌تک Payping مسدود شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰ | ۲ دقیقه

مسدود شدن استارت‌آپ پرداخت آنلاین با شاکی مدعی‌العموم

نوپانا به نقل از آی‌تی‌ایران: استارت‌آپ Payping که سال گذشته توسط شاپرک بانک مرکزی مسدود شده بود، حالا یک بار دیگر دچار مشکل شده و ظاهراً این بار با شکایت مدعی‌العموم مسدود شده است.

به گفته سعید مشهدی، بنیان‌گذار این استارت‌آپ، فروش غیرمجاز یک فیلم سینمایی توسط یک فرد، باعث این شکایت و متعاقب آن، مسدود شدن سرویس شده است.

مشهدی می‌گوید این استارت‌آپ در طی تنها یک سال و نیم فعالیت، 50 هزار مشتری دارد که تقریباً همه آنها در حال فروش اجناس قانونی و مجاز هستند. حال ممکن است در این میان، یک نفر هم از این سرویس برای فروش یک کالای غیرمجاز استفاده کند که می‌توان به مرور برای رفع چنین خطاهایی راه‌حل‌هایی هم پیدا کرد.

او امیدوار است با مذاکرات صورت گرفته بتواند مشکل این استارت‌آپ حوزه فین‌تک را حل کند و خدمات آن دوباره از سرگرفته شود.

به گفته مشهدی، هم‌اکنون هشت نفر در استارت‌آپ  Payping مشغول به کار هستند.

سال گذشته این استارت‌آپ، یکی از استارت‌آپ‌هایی بود که شاپرک بانک مرکزی با عنوان نداشتن مجوز، آن را مسدود کرد، اما بعداً در تعاملی که بین بانک مرکزی و استارت‌آپ‌های فین‌تک به وجود آمد، این مشکل حل شد.

برچسب‌ها: ایرانفین تکفرهنگ و جامعه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.