تپسل، مجري تبليغات ديجيتال جام جهاني شد!
۸

تپسل، مجري تبليغات ديجيتال جام جهاني شد!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۷ | ۱۰ دقیقه

سبحان فروغي در حاشيه رويداد درون سازماني هلدينگ «پگاه داده كاوان شريف» با عنوان «عكس يادگاري» از برنامه‌هاي ويژه تپسل براي تبليغات جام جهاني خبر داد.

وی گفت: «درحال حاضر تپسل و مديااد بيش از 80 درصد رسانه‌هاي ورزشي و غير ورزشي را جذب كرده و با آماده‌سازي خدمات ويژه، كمپين «پاس گل تپسل» را راه اندازي مي‌كند.

تپسل، بزرگ‌ترين مجري تبليغات ديجيتال جام‌جهاني است و از این به بعد با مهم‌ترين رسانه‌هاي اين حوزه از جمله «ورزش 3 ، فوتبالی و...» به صورت انحصاری کار می‌کند»

 

كمپين «پاس گل تپسل»

تپسل اعلام كرده هميشه جام جهاني امكان ويژه‌اي براي تبلیغات و رشد مقياس‌پذير بيزينس‌ها فراهم مي‌كند. بر همين اساس تپسل تمام امكانات زيرساختي و خدماتي خود را جهت كمك به بيزينس‌ها به كار گرفته است.

رويداد «عكس يادگاري» در روز سه شنبه 28 تيرماه 1401 با هدف اطلاع رساني و ايجاد هم‌افزايي تيم‌ها درجهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهاني با عنوان كمپين «پاس گل تپسل» برگزار شد. از نكات جالب اين رويداد، اجراي موسيقي دال بند بود كه حس‌وحال ويژه‌اي را به كاركنان القا كرد.

اطلاعات دقيق‌تر كمپين «پاس گل تپسل» به زودي توسط اين شركت اطلاع رساني خواهد شد.

 

تپسل از استراتژي چراغ خاموش بودن خارج شده است!

سبحان فروغي تاكيد كرد: در اين مدت رقبا فعاليت خيلي خوبي در ماركت انجام داده‌اند كه اين باعث شد ما از استراتژي چراغ خاموش بودن خارج شويم و تلاش كنيم تا جايگاه واقعي تپسل نشان داده شود.

سبحان فروغي افزود: من فكر مي‌كنم اين رقابت باعث مي‌شود بازار تبليغات ديجيتال بزرگ‌تر شود و اين در كل به سود صنعت تبليغات ديجيتال خواهد بود. تلاش ما هميشه اين بوده تا اندازه بازار تبليغات ديجيتال را گسترده‌تر كنيم تا علاوه بر خود تپسل، كل صنعت و در نهايت كل اكوسيستم و بيزينس‌ها از مزاياي آن بهره‌مند شوند

 

سبحان فروغي: سال 1400 براي ما سال سختي بود.

سبحان فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال به نسبت سختی بود چرا که برخلاف مسیر رو به رشدی که در سالهای گذشته داشتیم، یک فضای نگران‌کننده و ابهام‌آلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمی‌گشت. از آنجا که ما در تپسل همیشه جزو موفق‌ترین مجموعه‌های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست‌ داشتیم؛ این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچگاه با بحران مواجه نخواهد شد.

در اوایل سال ۱۳۹۹ که با کافه‌بازار همکاری‌مان را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچ‌اد) به صورت شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری‌ در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین پروژه‌های تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود و وارد همکاری شدیم.

متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظاراتمان فاصله داشت. کم‌کم مشخص شد که در عمل و اجرا این مسیر توجیه اقتصادی برای هیچ ذی‌نفعی در این زنجیره ندارد، ولی بواسطه تعهدی که داشتیم، علی‌رغم تمامی مشکلات، تا انتها در کنار این پروژه ماندیم. اين مسئله شرکت را متحمل دو آسیب کرد:

  • آسيب كم اهميت‌تر، ضرر مالی بود كه تلاش كرديم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم.
  • آسيب دوم اما عمیق‌تر بود؛ تا قبل از اين اتفاق همه باور داشتيم كه در بازار بهترين هستيم و خواهیم ماند؛ اما با اين اتفاق، کم‌کم ابر ناامیدی بر شركت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و كنار این پیام شنیده می‌شد كه پگاه درحال افول است. درصورتی كه شركت تمام فعاليت‌هايش را با قدرت بیش از پیش ادامه می‌داد و اعداد چیزی مخالف با آن را نشان میداد، به گونه‌ای که به عنوان مثال حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بيش از 2 برابر شده بود.

سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن بواسطه همان دشواری بود. تغییرات امروز، تاب‌آوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختی‌هاست.

تمام تلاش ما همواره بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت ‌پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ماست، در ایران بسازیم. قطعا به مرور خبرهای بیشتر و روبه‌جلوتری از تپسل خواهید شنید.

عباس حسيني (مدير ارشد فني و كوفاندر):

بزرگ‌ترين نقطه قوت تپسل، در زمينه فني و تكنيكال است!

عباس حسینی در پنل گفتگو مديران ارشد با كاركنان رويداد «عكس يادگاري» درباره قدرت فني و تكنيكال تپسل خبر داد و گفت:

ما دوسال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و كل ماركت را گرفتيم و اين‌قدر به لحاظ فني جلوتر بوديم كه هيچ رقيبي نتوانست سهم بازار ما را بگيرد. درصورتي كه با دو سال تاخير با مديااد وارد فضاي تبليغات وبسايت شديم، با وجودی كه كل ماركت دست رقبا بود. ولي به راحتي و ظرف مدت كوتاهي 40 درصد از بازار را از آن خودمان كرديم که این رشد مثل هر سال ادامه‌دار خواهد بود.

چيزي كه مسلم است بزرگ‌ترين نقطه قوت تپسل، در زمينه فني و تكنيكال است و اين امنيت و ثباتي به بيزينس مي‌دهد که هيچ رقيبي نمي‌تواند به راحتي به آن دست‌يابد.

حسيني افزود: اين روزها درحال آماده‌سازي زيرساختي براي يكپارچه سازي كل خدمات تبليغات ديجيتال در يك پلتفرم واحد هستيم كه اتفاق بسيار بزرگي در ماركت محسوب مي‌شود.

 

محصولات هلدينگ پگاه

سبحان فروغي افزود: تمام برند‌هاي ما در چهار دسته تقسيم‌بندي مي‌شوند و در نهايت با چهار اسم هم شناخته خواهند شد:

  • تپسل: كه شامل تمام تبليغات ديجيتال است. مديااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپ‌هاب و... درآينده در يك پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت .
  • متريكس: در زمينه ماركتينگ تكنولوژي فعاليت مي‌كند.
  • مدياهاوس: كه زيرمجموعه‌هايش سلام سينما، بيپ‌تونز و... هستند.
  • فانتوري: در زمينه توليد و نشر بازي فعاليت مي‌كند.
برچسب‌ها: جام جهانیتپسلتبلیغات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.