بازارگاه مشاورین فروش نخستین گردهمایی خود را برگزار کرد
در جهت اطمینان از بهرمندی مشتریان؛ ۸

بازارگاه مشاورین فروش نخستین گردهمایی خود را برگزار کرد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۷ | ۶ دقیقه

اولین گردهمایی و افتتاحیه «بازارگاه مشاورین فروش»، در روز ۵ و ۶ خردادماه، با حضور جمعی از بزرگان و اساتید فروش ایران برگزار شد.

نوپانا: در پی بررسی و تحقیقات شرکت نرم افزاری ابر رایانش دیدار به منظور تحقق رسالت این شرکت که د از تمامی ابزارهای CRM خریداری شده است جای خالی خدمات پیاده‌سازی و همینطور دانش فروش و انتخاب مشاور مناسب به شدت حس شد. به همین منظور «بازارگاه مشاورین فروش» قصد دارد بستری باشد تا صاحبان کسب و کار بتوانند با درایت و خیال راحت با مشاورین و اساتید این فن ارتباط برقرار کنند و از خدمات آنها بهره مند شوند.

در همین راستا در روز ۵ و ۶ خرداد، پنجشنبه و جمعه اولین گردهمایی و افتتاحیه «بازارگاه مشاورین فروش»، با حضور جمعی از بزرگان و اساتید فروش ایران رقم خورد. سخنرانان و اساتید این دوره :

• آقای علی امینیان(عضو گروه سرمایه گذاری بهمن)
• آقای حمید محمودزاده (مدیریت عامل دیدار)
• آقای نیما شفیعی(مدیریت مارکتینگ دیدار)
• دکتر افرا دادرس (مدیریت منابع انسانی دیدار)
• آقای سهیل سمیعی(سرپرست پشتیبانی دیدار)
• خانم مژگان اسماعیلی (کارشناس ارشد پشتیبانی دیدار)
• خانم گلشن طاهری(مدیریت فروش دیدار)
• خانم نادیا افلاطونیان(کارشناس پروداکت دیدار)

نیما شفیعی مدیر مارکتینگ دیدار درخصوص نحوه صحیح بازاریابی (بازارشناسی، بازارسازی بازارداری)، کانال های بازاریابی تبلیغات، متریک های بازاریابی ، رشد شرکت با بودجه محدود، بهره وری تبلیغات صحبت کردند.

همچنین حمید امیر سمساری مدیر عامل شرکت اف پی دی و مدیر اجرایی رویال استار، درباره؛ فرهنگ سازی مشاوره، جانشین پروری در مشاوره، ایجاد KPI برای مشتری، تشخیص شرکت مشاوره پذیر، شرایط یک مشاوره خوب ، نقش و وظایف مشاور فروش مطالبی را بیان نمودند.
در ادامه سرکار خانم دکتر افرادادرس مدیر منابع انسانی دیدار، در خصوص معیارها و شایستگی‌ها برای جذب نفرات فروش، مراحل جذب، مصاحبه، کانون های ارزیابی، آزمون روانشناختی استخدامی، انبردینگ نفرات فروش، به تشریح مسائل مربوطه پرداختند.

حمید محمودزاده مدیرعامل دیدار در خصوص «بازارگاه مشاورین فروش» گفت: «با توجه به نیاز شرکت‌ها در حوزه فروش، بستر مناسبی برا ی انتخاب مشاور نبود، به این صورت که شرکت‌‌ها، مشاوری را انتخاب می‌کردند که در مورد سبقه‌ آنها و خدماتی که می‌دهند، ضمانت و استانداردی وجود نداشت، ما هم براساس همین نیاز یک بازارگاه یا مارکت پلیس «مشاورین فروش» را در ایران راه اندازی کردیم، که مشاورین فروش در این بازارگاه بر اساس کیفیت، به مشتریان کوچک و متوسط سرویس مشاوره فروش ارائه دهند.»

در واقع «بازارگاه مشاورین فروش»، متشکل از بهترین مشاورین فروش ایران است، که درکنار سازمان‌ها قرار می‌گیرند، تا با رائه آموزش‌ها مناسب، در راستای پیشرفت و شکوفایی شرکت‌ها، به آن‌ها کمک کنند. از این رو رزومه و دانش مشاوران این بازارگاه با دقت و وسواس تمام بررسی می‌شود تا برترین‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد، این اعتبارسنجی از طریق عملکرد این مشاوران فروش و بر اساس بازخوردهای مشتریان دیدار امتیاز بندی می‌گردد. تا شرکت‌ها جایی برای نگرانی نداشته باشند. پس با خیالی آسوده مشاور فروش خودتان را انتخاب کنید تا در کمتر از چند ماه رقبانتان را پشت سر بگذارید.

برچسب‌ها: دیدارCRMبازارگاه مشاورین فروشپلتفرم دیدار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.