چرا از سایت فلایتیو بلیط هواپیما بخریم؟
رپرتاژ آگهی؛ ۸

چرا از سایت فلایتیو بلیط هواپیما بخریم؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۱ | ۱۰ دقیقه

این روزها سفر با هواپیما به ویژه برای افرادی که سفرهای شغلی زیادی دارند، مثل سوار شدن به تاکسی است و خرید بلیط هواپیما مثل شارژ کارت بلیط اعتباری وسایل نقلیه‌ی عمومی‌شان است.

نوپاناسفر با هواپیما یک راه مناسب برای سریع رسیدن به مقصد است و کسانی که به هر دلیلی دوست دارند در مسیر زمان کمتری را طی کنند و به جای آن در مقصد زمان بیشتری را بگذرانند، عالی است. بسیاری از افرادی که قصد خرید بلیط را دارند، برای این کار از سایت فلایتیو استفاده می‌کنند. در اینجا مزایای خرید بلیط از سایت فلایتیو را برای شما می‌گوییم.

مزایای خرید آنلاین بلیط از وب‌سایت‌ها چیست؟

خوب است اول بدانیم که چرا بهتر است برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین عمل کنیم؟ بزرگ‌ترین دلیل صرفه‌جویی در وقت است. شما با خرید بلیط آنلاین بدون نیاز به این که پای خود را از خانه بیرون بگذارید، می‌توانید پرواز‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای روز دلخواه خود پیدا کنید و تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه، برای خود و همراهان خود بلیط بخرید. روش خرید آنلاین بلیط در مقایسه با روش سنتی، بسیار کارآمدتر و به صرفه‌تر است و شما در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و تا روز سفر خود و زمان رفتن به فرودگاه، نیاز ندارید برای مقدمات سفرتان از خارج شوید.

جست‌وجو در گوگل، یکی از شیوه‌های خرید بلیط آنلاین

شما برای خرید بلیط آنلاین مسیر ساده‌ای را پیش رو دارید. روش نخست این است که وارد موتور جستجوی گوگل شوید و با سرچ کلمه‌ی مورد نظرتان یعنی خرید بلیط هواپیما، به وب سایت‌های فروش بلیط هدایت شوید. در این حالت ابتدا سایت‌هایی که بیشترین بازدید را دارند، در صفحه‌ی اول سرچ برای شما پیدا می‌شوند. فلایتیو یکی از این سایت‌هاست که می‌توانید با جست‌وجوی در گوگل آن را پیدا کنید و از آن بلیط بخرید.

جست‌وجوی بلیط هواپیما در سایت فلایتیو بسیار ساده است

پس از این که از طریق موتور سرچ گوگل با کلمه‌ی کلیدی خرید بلیط هواپیما، وارد سایت فلایتیو شدید، صفحه‌ای را می‌بینید که عنوان آن بلیط هواپیما است و در آن کادری وجود دارد که مشخصات سفر و بلیطی که می‌خواهید بخرید را از شما می‌پرسد. شما در بخش از کجا؟ به کجا؟ مشخصات مبدا و مقصد را تعیین می‌کنید و در بخش تاریخ و تعداد مسافر، به این دو پرسش پاسخ می‌دهید. حتی برای پاسخ به این پرسش‌ها نیاز به تایپ ندارید و تنها کافی است که از روی گزینه‌هایی که خود سایت به شما می‌دهد، گزینه‌های خودتان را انتخاب کنید. پس از پاسخ به این پرسش‌ها، می‌توانید تمام بلیط‌های موجود برای روز سفر خود را با قیمت و ساعت و نام پرواز، مشاهده کنید.

چگونه از سایت فلایتیو بلیط بخرم؟

پس از این که مشخصات بلیط‌های موجود در روز سفرتان را پیدا کردید، نوبت به انتخاب بلیط مورد نظر خودتان است. برای این کار با کلیک روی گزینه‌ی انتخاب، وارد صفحه‎ی خرید بلیط می‌شوید و اطلاعات مسافر را در کادرهای مربوطه وارد می‌کنید و سپس مبلغ بلیط را با یک کارت بانکی دارای رمز دوم که قابلیت دریافت رمز پویا دارد وارد می‌کنید. تبریک می‌گوییم شما به راحتی و در زمانی کمتر از پنج دقیقه بلیط خود را خریده‌اید.

سایر گزینه‌های نمایش بلیط در سایت فلایتیو

فلایتیو همزمان با نمایش بلیط در تاریخی که شما درخواست کرده‌اید، گزینه‌هایی نظیر ارزان‌ترین قیمت و بلیط در روزهای قبل و بعد از تاریخ اعلام‌شده‌ی شما را به نمایش می‌گذارد. بنابراین نه تنها می‌توانید در میان بلیط‌های موجود در تاریخ درخواستی‌تان بهترین گزینه را پیدا کنید، بلکه اگر قادر به تغییر دادن تاریخ سفرتان باشید، می‌توانید بلیط‌های ارزان‌تر را هم پیدا کنید که ممکن است بلیط‌های چارتر و تخفیف‌دار باشند.

بلیط قطار خود را از فلایتیو بخرید

درست است که ما اینجا در مورد بلیط هواپیما حرف می‌زنیم اما فلایتیو امکان فروش بلیط قطار را هم دارد. یعنی اگر قصد دارید با قطار که یک گزینه‌ی عالی برای سفرهای زمینی است سفر کنید نیز می‌توانید بلیط خود را از فلایتیو بخرید و به راحتی در روز و ساعت تعیین‌شده، به ایستگاه راه‌آهن بروید و سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

آیا امکان رزرو هتل با فلایتیو وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است. خوشبختانه شما از طریق فلایتیو قادر خواهید بود که برای رزرو هتل خود نیز اقدام کنید. یعنی بدون این که از سایت یا اپ فلایتیو خارج شوید، تمام مقدمات سفر خود را بچینید و به راحتی برای سفر آماده شوید. برای این کار کافی است که در نوار بالای وب‌سایت روی گزینه‌ی رزرو هتل کلیک کنید و یا در اپلکیشن فلایتیو، به بخش رزرو هتل بروید. در این صورت به راحتی می‌توانید از میان تمام گزینه‌های رزرو هتل، بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای سفرتان انتخاب کنید. 

استفاده از اپلیکیشن فلایتیو، یک روش آسان برای خرید بلیط

اگر به دنبال اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما، هستید، می‌توانید از اپلیکیشن فلایتیو استفاده کنید. این اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید و ios طراحی شده است، با حجم کم خود، یعنی کمتر از دو مگا بایت، هم برای دانلود اینترنت کمی لازم دارد و هم جای زیادی در گوشی شما اشغال نمی‌کند اما در عوض، شما را به راحتی با تمام جهان وصل می‌کند. اپلیکیشن فلایتیو نه تنها برای خرید بلیط هواپیما، بلکه برای سایر وسایل نقلیه مانند اتوبوس و قطار و رزرو هتل نیز به کار می‌آید.

خرید بلیط از اپلیکیشن فلایتیو دارای مزیت‌های زیادی است

اگر اپلیکیشن فلایتیو را برای خرید بلیط انتخاب کنید، قادر خواهید بود که:

  • از میان بیشترین گزینه‌های موجود، بلیط مناسب خود را چه از نظر زمان و چه از نظر قیمت، خریداری کنید.
  • مناسب‌ترین بلیط هواپیما و قطار را انتخاب کنید.
  • هتل مناسب خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.
  • با توجه به این که فلایتیو دارای یک موتور سرچ سریع است، برای جست‌وجو و یافتن هر یک از موارد بالا، کمترین زمان را صرف کنید.
  • از پشتیبانی‌های ۲۴ ساعته‌ی فلایتیو بهره‌مند شوید.
برچسب‌ها: فلایتیواپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.