مستربلیط سرویس هتل ارائه می‌دهد
پس از ۲ماه فعالیت آزمایشی؛ ۸

مستربلیط سرویس هتل ارائه می‌دهد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۹:۱۴ | ۳ دقیقه

سرویس جدید «هتل» مستربلیط، سامانه آنلاین حوزه خرید آنلاین بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس، به صورت رسمی آغاز به کار کرد. به گفته مدیر محصول این سرویس، «هتل» مردادماه راه‌اندازی شده بود و هم‌اکنون به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوپانابه گزارش روابط عمومی مستربلیط، عارفه افشارنژاد، مدیر محصول هتل با اعلام این خبر درمورد این امکان جدید مستربلیط گفت: «مستربلیط سرویس‌های متنوعی در زمینه خرید بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس ارائه می‌دهد. برخی از مشتریان ما از تعداد خریدشان می‌توان دریافت که بسیار وفادار هستند و آنها درخواست کردند تا این بخش را به سرویس خود اضافه کنیم. در این زمینه نیازسنجی هم صورت گرفته بود؛ اما به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌ها با احتیاط بیشتری برای راه‌اندازی این بخش پیش رفتیم.»

او ادامه داد: «۲۳ مردادماه بخش هتل راه‌اندازی شد؛ اما از نظر تامین هتل ضعف داشتیم به همین خاطر در تلاش بودیم تا با برخی از تامین‌کننده‌های قوی همکاری کنیم و این اتفاق در شهریورماه افتاد. ۲ ماه پیاده‌سازی API برای تامین‌کننده‌ها به طول انجامید. بالاخره آبان‌ماه بخش هتل به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.»

افشارنژاد در ادامه درمورد مزایای رقابتی مستربلیط با دیگر رقبای این بخش بیان کرد: «هم‌اکنون نسبت به رقبا قیمت‌های مناسبی داریم. کاربران با هرسلیقه و قیمتی از هتل پنج ستاره تا هتل‌هایی که قیمت مناسبی دارند، می‌توانند رزرو کنند. هنوز در حال مذاکره هستیم تا تامین‌کنندگان بیشتری را جذب کنیم.»

به گفته افشارنژاد سرویس هتل مستربلیط تا این لحظه با ۷۰۰ هتل همکاری می‌کند. او همچنین بیان کرد: «در یکسری از شهرها اقامتگاه و بومگردی هم داریم؛ اما تمرکز اصلی ما روی هتل است. چون قرار است سرویس اقامتگاه به صورت جداگانه راه‌اندازی شود و انواع اقامتگاه‌‌ها و بومگردی‌ها زیرمجموعه آن بخش قرار می‌گیرند.»

آنطور که افشارنژاد می‌گوید بیشترین فروش این سرویس در شهرهای تهران، مشهد، کیش، قشم، اصفهان و تبریز است. او تاکید می‌کند که این سرویس تقریبا درتمام شهرهای کشور فعال است و کاربران در انتخاب هتل با تنوع بالایی روبرو هستند.

برچسب‌ها: مستر بلیطرزرو هتلاستارتاپفروش آنلاین بلیط
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.