دکتر ساینا به استارت‌آپ‌ها ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد
در پی شیوع و پیک پنج کرونا؛ ۸

دکتر ساینا به استارت‌آپ‌ها ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۶ | ۴ دقیقه

دکتر ساینا، استارت‌آپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی،در قالب طرحی با عنوان «تا سلامتی درکنار هم» به تمام نیروهای انسانی اکوسیستم استارت‌اپی ایران تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌دهد.

نوپانابه گزارش روابط عمومی دکتر ساینا، موج‌های پی در پی شیوع کرونا، ویروس‌های تغییر شکل داده کرونا اعم از کرونا دلتا، لامبدا و ... سبب شده این روزها بیشتر از همیشه افراد با احساس خطر مواجه شوند؛ بسیاری از ادارات و شرکت‌ها با دورکار کردن پرسنل، حضور ۵۰ درصدی پرسنل و راه حل‌هایی از این دست تلاش دارند در افول این موج  نقشی ایفا کنند.

استارتاپ‌های ایرانی نیز مدت زمانی ۱۸ ماهه‌ای که کرونا در ایران رخنه کرده بیش از پیش دچار بحران شوند و برخی با تغییر رویه با دورکاری سعی دارند در کاهش این بیماری کمک کننده باشند. بسیاری از استارتاپ‌ها نیز به دلیل مشکلات فنی که در دورکاری با آن مواجهند سعی دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری کار را پیش ببرند و با تمام این اوصاف گاها دچار بحران‌هایی در سلامت نیروی کار خود می‌شوند.

دکتر ساینا در پی مسئولیت اجتماعی خود و به عنوان استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی تصمیم گرفته در قالب طرحی با عنوان « تا سلامتی  در کنار هم» با تخفیف ۵۰ درصدی میزبان تمام نیروهای انسانی اکوسیستم استارتاپی ایران باشد.

به گفته روابط عمومی دکتر ساینا، تمام استارتاپ‌های اکوسیستم استارتاپی ایران برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا کافی است با ایمیل Pr@drsaina.com در ارتباط باشند و با ارسال نام شرکت و تعداد نفرات خود، کد تخفیف مخصوص سازمان خود را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع که مراکز درمانی از پرخطرترین مکان‏‌ها برای انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شوند، به تمام استارتاپ‌ها پیشنهاد می‌شود در شرایط ویژه شیوع کرونا از سرویس‏‌های آنلاین خدمات درمانی دکتر ساینا که با استفاده از بیمه هم امکان پذیر است برای دسترسی امن به خدمات پزشکی استفاده کنند. دکتر ساینا امیدوار است بواسطه استفاده از این کد تخفیف بتواند در موج پنجم کرونا دسترسی آسان به خدمات آنلاین پزشکی را برای تمام افراد اکوسیستم استارتاپی ایران فراهم کند.

برچسب‌ها: دکتر سایناکرونااستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.