دوازدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» به صورت مجازی برگزار می‌شود
با همت موسسه برهان، ۸

دوازدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» به صورت مجازی برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۱ | ۴ دقیقه

ثبت‌نام چهارسوق دوازدهم آغاز شد. رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» با هدف «شبکه‌سازی، انتقال تجربیات نوآورانه بومی، تقویت انگیزه‌های تحولی و امید به آینده در جامعه فعالان تعلیم و تربیت»، با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان برگزار خواهد شد.

نوپانا: به گزارش دبیرخانه «چهارسوق»، این رویداد که توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، دوازدهمین دوره خود را پیش رو دارد. چهارسوق در سال ۹۲ متولد شد تا موج امیدواری بیشتری به درون دنیای تعلیم و تربیت وارد شود و اکنون بزرگ‌ترین رویداد مردم‌نهاد و غیرانتفاعی فعالان تعلیم و تربیت کشور و اجتماعی است برای تجلی حرکت‌های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی؛ و محلی است برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب.

سخنرانی‌های نقش‌آفرینان حوزه تعلیم و تربیت در قالب ویدئوهای ضبط شده، پرسش و پاسخ در بسترهای تعاملی مجازی، فعالیت‌های شبکه‌ساز و پنل‌های تخصصی با موضوعات و مسائل روز تعلیم و تربیت، از برنامه‌های رویداد چهارسوق دوازدهم است.

بخش سخنرانی‌های چهارسوق همواره یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار چهارسوق بوده است. سخنرانان چهارسوق از میان فعالانی انتخاب می‌شوند که در حوزه تعلیم و تربیت دارای نظریه، تجربه یا ایده بومیِ نوآورانه، ارزشمند و امیدبخش باشند.

همچنین «شبکه‌سازی» میان فعالین تعلیم و تربیت، به‌عنوان فعالیت محوری رویداد چهارسوق درنظر گرفته‌شده و این توجه در رویداد دوازدهم به‌طور ویژه مدنظر خواهد بود.

برگزارکنندگان چهارسوق معتقد هستند، تغییر باید به‌ صورت عمومی و اجتماعی انجام شود تا عمیق، پایدار و مستمر باشد، بنابراین شرکت در چهارسوق برای عموم افراد آزاد است.
اما مخاطب خاص چهارسوق، فعالان تحول‌خواه تعلیم و تربیت از جمله
معلمان و مربیان
 مدیران و کادر مدارس
طلاب و دانشجویان علاقه‌مند

پژوهشگران تعلیم و تربیت
اساتید حوزه و دانشگاه
فعالان فرهنگی، مؤسسات
مدیران و کارشناسان نهادهای تعلیم و تربیتی
اهالی رسانه و حتی دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌مند در حوزه تعلیم و تربیت هستند.

گفتنی است یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با حضور حدود ۸۰۰ نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، در تهران برگزار شد. اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری چهارسوق دوازدهم به صورت مجازی، پیش بینی می‌شود این رویداد شاهد حضور افراد بیشتری از اقصی نقاط کشور و حتی جهان خواهد بود

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام می‌توانند به  ed1.ir/ch1f  مراجعه کنند.

(مهلت ثبت نام هفته ی سوم بهمن ماه میباشد)

شناسه صفحات اجتماعی چهارسوق در بله ، تلگرام و اینستاگرام : chaharsoogh_edu@

برچسب‌ها: چهارسوقشبکه‌سازیموسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.