مجلس مسیر فعالیت شرکت‌های استارتاپی در بورس را تسهیل می‌کند
پورابراهیمی: ۸

مجلس مسیر فعالیت شرکت‌های استارتاپی در بورس را تسهیل می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۵ | ۴ دقیقه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس حضور شرکت‌های برجسته استارتاپی در بازار سرمایه را فرصتی کم‌نظیر برای رونق اقتصادی کشور دانست.

نوپانا به نقل از خانه ملت: محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به ضرورت حمایت از ورود استارتاپ‌ها و شرکت‌های  استارتاپی در بورس، گفت: شرکت‌های علاقه‌مند برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه پس از بررسی اطلاعات، اسناد و مدارک می‌توانند در بورس حضور داشته باشند. به‌ویژه شرکت‌هایی که رویکردشان مبتنی بر اقتصاد دانش بینان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر اینکه لازمه رشد شرکت‌های استارتاپی استفاده از بازار بورس است، افزود: اگر این شرکت‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری در بورس دچار مشکل شوند باید مسیر را برای‌شان تسهیل و با نظارت بیشتر و تعدیل مقررات و ضوابط، موانع را از پیش‌روی آن‌ها برداشت.

وی با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر اینکه شرکت‌های استارتاپی برای پذیرش و فعالیت در بازار سرمایه دچار مشکل هستند به دست مجلس نرسیده است، توضیح داد: مجلس ضمن آمادگی برای کمک به رونق شرکت‌های استارتاپی در بورس از این مهم حمایت و استقبال نیز می‌کند.

پورابراهیمی حضور شرکت‌های برجسته استارتاپی در بازار سرمایه را فرصتی کم‌نظیر برای رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: شرکت‌های مذکور باید آنقدر عملکرد قوی و حرفه‌ای داشته باشند که دیگران بدانند در این شرکت به واسطه دانش فنی، در آینده سودآوری ایجاد خواهد شد.  

این نماینده دوره یازدهم مجلس با اعتقاد به اینکه در سال جهش تولید به ورود شرکت‌های استارتاپی برجسته به بورس نیاز است، افزود: ورود شرکت‌های استارتاپی به بورس برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی ضروری است از این رو به جذب سرمایه‌های ملی از طریق بورس برای توسعه اقتصادی کشور نیاز داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ورود شرکت‌های استارتاپی به بورس را در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه غربی و تسلط استارتاپی غرب در منطقه لازم و ضروری دانست و گفت: تجربه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نشان می‌دهد استارتاپ‌های برجسته دنیا در نهایت به سمت بازار بورس حرکت می‌کنند بنابراین در ایران نیز باید این اتفاق از مسیرهای درست خودش بی‌افتد تا استارتاپ‌ها در بورس رونق بگیرند.

برچسب‌ها: مجلس شورای اسلامیاستارتاپ‌های بورسیبورسراه ورود به بورسبازار سرمایهمحمدرضا پورابراهیمی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.