خرید امن، چرخه خرید کالای دست دوم را راحت‌تر می‌کند
رضا اربابیان: ۸

خرید امن، چرخه خرید کالای دست دوم را راحت‌تر می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۰ | ۳ دقیقه

چند روز پیش مدیرعامل شیپور از خدمت جدید خود رونمایی کرد و به همین بهانه گفت‌وگویی با رضا اربابیان داشتیم که در ادامه آمده است.

نوپانا: رضا اربابیان درباره این سرویس گفت: «خرید امن، خدمتی است  که مردم می‌توانند از فروشگاهایی که در شیپور تایید و احراز هویت شده‌اند، به صورت اینترنتی خرید کرده و محصول خود را درب منزل دریافت کنند. ما ضمانت می‌دهیم که اگر محصولی که به دست‌شان رسیده همان محصول مورد نظر نبود، می‌توانند پول خود را پس گیرند.»

او ادامه داد: «چشم انداز ما این است که مردم یک معامله شیرین داشته باشند و چرخه خرید و فروش محصولات دست دوم و حتی نو را برای کاربران شیپور راحت‌تر کنیم. از طرفی کاربران با این خدمت، یک خرید مطمئن و امن را تجربه می‌کنند.»

مدیرعامل شیپور در توضیحات خود بیان کرد که این سرویس در کنار مدل قبلی است و مردم می‌توانند همچنان به صورت مستقیم با آگهی دهنده در ارتباط باشند و از این پس فروشگاه‌ها هم به طور مستقیم می‌توانند در شیپور ثبت‌نام کرده و پس از تایید از خدمت خرید ایمن استفاده کنند.

اربابیان درباره نحوه صحت‌سنجی محصولات در این خدمت توضیح داد و گفت: «روند کار به این صورت که شیپور مبلغ پرداخت شده را نزد خود نگه می‌دارد و فروشنده فرصت دارد تا ۳ روز محصول را برای مشتری بفرستد. پس از تایید صحت محصول توسط خریدار، هزینه محصول به فروشنده داده می‌شود. شیپور به عنوان یک میانجی در معامله تلاش خود را می‌کند تا همان کالای سفارش داده شده به دست خریدار برسد.»

برچسب‌ها: رضا اربابیانشیپورسرویس خرید امن
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.