اینوتکس پیچ زاهدان برگزار شد
با رقابت ۱۱ استارتاپ؛ ۸

اینوتکس پیچ زاهدان برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴ | ۴ دقیقه

اینوتکس پیچ زاهدان در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

نوپانا به نقل از اکوموتیو، اینوتکس پیچ زاهدان در تاریخ ۱۶ بهمن ماه در محل پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد. این رویداد با رقابت ۱۱ استارتاپ آغاز به کار کرد و بنا به تصمیم داوران استارتاپ‌های آهوگ، سوچن و انرژی سبز انوشیروان به مرحله فینال راه یافتند. در این رویداد ۶۰ شرکت کننده فعال و علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و همچنین سرمایه‌گذاران حوزه استارتاپی حضور یافتند.

داوران این رویداد آقایان دکتر تباوار مدیر مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر زیودار هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر ترخان مدیرعامل تعاونی دانش بنیان بهنیا گستر هامون، مهندس عسگری مدیرکل اداره سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس بودند.

تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها غرفه نمایشگاهی رایگان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و همچنین تیم اول این رقابت‌ها کمک هزینه رفت و آمد به نمایشگاه اینوتکس را از طرف دبیرخانه نمایشگاه دریافت خواهند کرد.

همچنین پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان کمک هزینه رفت و آمد به نمایشگاه اینوتکس برای تیم‌های دوم و سوم و غرفه نمایشگاهی در اینوتکس ۲۰۲۰ برای تیم سوم را متقبل شد تا زمینه معرفی این استارتاپ ها در سطح کشوری و حضور در نمایشگاه در اختیار تیم‌ها قرار گیرد.

برچسب‌ها: اینوتکس پیچ ۲۰۲۰اینوتکس پیچسیستان و بلوچستاناستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.