شکوفایی اقتصاد در گرو فعالیت استارت‌آپ‌ها
یک شرکت به ازای هر ۱۰ فارغ‌التحصیل ۷

شکوفایی اقتصاد در گرو فعالیت استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

رییس صندوق حمایت از نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان سبب شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان در کشور می‌شود.

نوپانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: بهزاد سلطانی رییس صندوق حمایت از نوآوری و شکوفایی با اشاره به تقویت کار تیمی در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان سبب تقویت کار تیمی و بروز خلاقیت‌های علمی می‌شود و من به همه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی توصیه می‌کنم که برای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان به سراغ صندوق‌های نوآوری و شکوفایی بروند.
وی بیان کرد: باید به ازا‌ی هر ۱۰ فارغ‌التحصیل دانشگاهی، یک شرکت دانش‌بنیان تأسیس شود زیرا این راه سبب پیشرفت علمی و اقتصادی کشور شده و شعار اقتصاد مقاومتی را به نوعی عملیاتی می‌کند.
سلطانی عنوان کرد: اگر هر فارغ‌التحصیل دانشگاهی یک شرکت دانش‌بنیان تاسیس کند می‌تواند چندین جوان را مشغول به کار سازد. در چنین شرایطی این فرد خود یک کار‌آفرین در کشور محسوب شده و ایده‌های نخبگان دانشگاهی به استارت‌آپ و کالای فنا‌ور تبدیل می‌شود.
وی تاکید کرد: باید شرکت‌های دانش‌بنیان از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شکل گیرد زیرا این‌گونه کارها سبب رشد و شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان در کشور می‌شود و با تجاری‌سازی محصولات، ارتباط بین صنعت و دانشگاه عمق بیشتری پیدا می‌کند.

برچسب‌ها: کارآفریناستارت‌آپاقتصاددانش‌بنیانصنعتتجاری‌سازیاقتصاد دانش‌بنیاناقتصاد مقاومتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.