اطلاعیه دیجی‌کالا درباره فروش گوشی‌های تلفن همراه با قیمت مصوب
هر کاربر یک گوشی ۹.۵

اطلاعیه دیجی‌کالا درباره فروش گوشی‌های تلفن همراه با قیمت مصوب

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰ | ۴ دقیقه

برای توزیع عادلانه گوشی‌هایی وارداتی اخیر، دیجی‌کالا سازوکار ویژه‌ای طراحی کرده‌ است. اطلاعیه دیجی‌کالا در این زمینه را بخوانید:

نوپانا به نقل از دیجی‌کالامگ، دیجی‌کالا «مشتری‌محوری» را مهمترین اصل خود می‌داند و همواره تلاش می‌کند تا محصولات مورد نیاز مردم را با بهترین قیمت ممکن به دست مصرف‌کننده نهایی برساند. با تکیه بر همین اصل و برای توزیع عادلانه گوشی‌هایی که با قیمت مصوب وارد کشور شده‌اند، سازوکار شفاف و ویژه‌ای در این شرکت طراحی شده است. در همین راستا به اطلاع می‌رساند تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه هواوی و سامسونگ از تامین‌کننده اصلی تامین شده است که پس از طی فرایندهای اصولی و بر اساس قیمت مصوب خرده فروشی فقط به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شوند. این فرایندها شامل پرداخت تعرفه‌ها و عوارض و احتساب هزینه‌های مربوط به خدمات پس از فروش است و به تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌رسد. همچنین این گوشی‌ها دارای برچسب قیمت مصرف‌کننده هستند و در سامانه ۱۲۴ نیز قیمت آن‌ها در دسترس است.

دیجی‌کالا تلاش می‌کند امکان خرید این گوشی‌ها را به صورت برابر برای همه مردم ایران فراهم کند و به طور مستقیم به دست مصرف‌کننده نهایی برساند. با این حال موجودی این گوشی‌ها در مقابل تقاضای احتمالی آن‌ها محدود است. از این رو زمان ارائه از پیش اطلاع‌رسانی می‌شود و هر کاربر می‌تواند فقط یک عدد از این گوشی‌ها را خریداری کند. برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی نیز، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد و در صورت هرگونه تخلف، سفارش کنسل و وجه پرداختی عودت خواهد شد. لازم به ذکر است پس از اتمام این گروه از محصولات، همچنان ارائه انواع مختلف گوشی‌های تلفن همراه که فروشندگان مختلف دیگر عرضه می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

به گفته دیجی‌کالا بخش اول و دوم این محصولات ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۱۴ آماده خرید است و در مورد بخش‌های بعدی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها: دیجی‌کالاخرده فروشی آنلایناستارتاپقیمت موبایلقیمت‌گذاری تلفن همراهمشتری محوریسامانه ۱۲۴
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.