زوپ و پیدو به عنوان برترین استارت‌آپ‌های رویداد سامیکس انتخاب شدند
پس از داوری و رای‌گیری از مردم؛ ۸.۷

زوپ و پیدو به عنوان برترین استارت‌آپ‌های رویداد سامیکس انتخاب شدند

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۲ | ۵ دقیقه

مرحله نهایی رویداد ملی سامیکس با داوری و معرفی برترین استارت‌آپ این رویداد از بین ۱۰ استارت‌آپ حاضر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

نوپانامرکز همایش های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی چهارشنبه ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ میزبان جمعی از فعالان حوزه کسب‌وکارهای نو و استارت‌آپی کشور به منظور معرفی و تقدیر از استارت‌آپ‌های برتر رویداد ملی سامیکس بود.

سامیکس در واقع رویدادی ملی است که برای نخستین بار در آبان ماه سال جاری با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارت‌آپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

برهمین اساس شبکه سرمایه‌گذارانی که با سامیکس در ارتباط هستند تلاش می‌کنند تا بر روی استارت‌آپ‌های مستعد کشور سرمایه‌گذاری کرده تا آنها بتوانند مشکلات منطقه‌ای خود را رفع و محصولی را که خلق ارزش می‌کند، به بازارهای جهانی عرضه کنند.

مرحله نخست و مقدماتی این رویداد که با ثبت نام از استارت‌آپ‌های برتر کشور در شهرهای شیراز،اصفهان و تهران انجام شد که این تیم‌ها شامل ۸ استارت‌آپ از تهران و دو استارت‌آپ نیز از شهرهای اصفهان و شیراز امروز در مرحله‌ نهایی با حضور پنج داور از شرکت‌های ایرانسل، ایراتل ونچر، صندوق مالی تکنولوژی ایران، کارگزاری تدبیرگران فردا و دیجی‌کالا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

هریک از نمایندگان این استارت‌آپ‌ها تنها پنج دقیقه فرصت داشتند تا محصول و ایده خود را که به منظور رفع مشکلات منطقه‌ای و محصول سودآور برای بازار جهانی طراحی کرده‌اند برای داوران مسابقه ارائه کنند که البته ابزار سخت‌افزاری ویدئو پروژکشن و صدا از قبل برای آنها فراهم شده بود، ضمن اینکه قبل از رویداد برای تیم‌های برتر کارگاهی با عنوان نحوه ارائه برگزار شده بود.

در این رویداد، استارت‌آپ زوپ (zoop)، پلتفرم ویزیت ویدئویی و نوبت‌دهی پزشکان به‌عنوان استارت‌آپ برتر و برنده جایزه ۳۰ میلیون تومانی معرفی شد.

زوپ به عنوان یک محصول دانش محور، نخستین و تنها سامانه ارتباط ویدئویی آنلاین پزشک و بیمار در خاورمیانه و تنها وب‌سایت و اپلیکیشن بومی داخل کشور است که از ارتباط ویدئویی بهره می‌گیرد.

کسب رتبه نخست جشنواره وب و موبایل ایران، کسب عنوان یکی از ۱۰ استارت‌آپ برتر مسابقه بزرگ استارت‌آپی کارزار، کسب عنوان یکی از ۷ استارت‌آپ برتر بوستر خاورمیانه و شمال آفریقا در مسابقات استارت‌آپ منتخب الکامپ و همچنین استارت‌آپ منتخب اتاق بازرگانی تهران از جمله افتخارات زوپ است.

همچنین استارت‌آپ پیدو (pido)، اپلیکیشن درخواست سوخت در رای‌گیری مردمی به‌عنوان استارت‌آپ برتر انتخاب شد و جایزه ۵ میلیون تومانی رویداد سامیکس را دریافت کرد.

برچسب‌ها: سامیکس تهرانرویداد سامیکسایرانسل دانشگاه شهید بهشتیاستارت‌آپکسب‌و‌کارپیدوزوپzooppido
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.