استارت‌آپ‌ها منجر به جبران جاماندگی کشاورزی از توسعه می‌شوند
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی؛ ۸

استارت‌آپ‌ها منجر به جبران جاماندگی کشاورزی از توسعه می‌شوند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۶ | ۳ دقیقه

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: استارت آپ های بخش کشاورزی، می توانند جاماندگی این حوزه را از فرایند پیشرفت و توسعه جبران کنند.

نوپانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: قابلیت های دانش و فن آوری در تحول و توسعه در هر امری بی نظیر و بی حد و مرز است و بکار گیری دانش و فن آوری اطلاعات در کشاورزی، موجب تحول اساسی می شود.

وی گفت: نظامات بازرگانی و تجارت کشاورزی کشور در سنوات گذشته پا به پای نظامات تولید تجدید و توسعه نیافته است و در قیاس با حوزه تولید جا مانده و سنتی است.

رمضان نژاد خاطرنشان کرد: در سال های اخیر ارتقا و توسعه بازار کشاورزی از اولویت ها و سیاست های اصلی وزیر جهاد کشاورزی بوده و با تعیین مجری کسب و کار های نوین و استارت آپ ها، توجه ویژه به آن را موجب شده است.

وی یادآور شد: نظام مهندسی کشاورزی به عنوان سازمانی دانشی و با رویکردی دانش محور حمایت و پشتیبانی از نوآوران، کارآفرینان و صاحبان و فعالین امرِ دانش گستری و انتقال، اشاعه و به کارگیری فن آوری های جدید در بخش کشاورزی را در اولویت برنامه های خود قرارداده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور تصریح کرد: بخشی از ساختار تشکیلاتی سازمان در اجرای سیاست و رسالت اصلی نظام مهندسی در دانش گستری در محیط کشاورزی به حمایت و توسعه از نوآوری، صاحبان ایده و ابتکارات و تکنولوژی های جدید اختصاص می یابد.

برچسب‌ها: کشاورزیاستارت‌آپاستارت‌آپ کشاورزیوزارت کشاورزیسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشورشاهرخ رمضان نژاد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.