مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است
موسسه دانش‌بنیان میزان گستران شریف طی نامه‌ای اعلام کرد: ۸.۷

مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۹ | ۲ دقیقه

محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور طی نامه ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین حل مسایل تخصصی خود در مسابقه فن آورد مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک سال رایگان استفاده نماید.

نوپانا: در این نامه که به عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مورخ ۲۸/مهر/۱۳۹۷ ارسال شده است به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری مورخ ۲۵/مهر/۱۳۹۷ پیرامون توان نخبگان در پیشرفت علمی کشور و رساندن کشور به نقطه عزت و اقتدار و کاهش آسیب پذیری ها اشاره شده است و اعلام گردید شرکت فولاد می تواند از تمام ظرفیت مسابقات نخبگانی فن آورد در جهت حل مسایل تخصصی خود با استفاده از توان جوانان این مرز و بوم به صورت رایگان استفاده نماید.

همچنین آزمون استخدام بخش خصوصی کشور از دیگر رویدادهای موسسه دانش بنیان میزان گستران شریف اعلام داشت این شرکت محترم و باقی شرکت های تحریم شده می توانند از خدمات ویژه معرفی نخبگان و متخصصان کارآمد در ۲۲۲ عنوان شغلی به صورت رایگان استفاده نمایند.

برچسب‌ها: استارت‌آپاستخدامبخش خصوصیآزمون استخدام بخش خصوصیشرکت فولاد مبارکه اصفهانموسسه دانش بنیان میزان گستران شریف
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.