فراخوان اسنپ برای توسعه نقشه بومی
پس از فیلتر شدن Waze ۶

فراخوان اسنپ برای توسعه نقشه بومی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵ | ۲ دقیقه

اسنپ از تمامی علاقه‌مندان به همکاری دعوت کرده است تا برای توسعه این اپلیکیشن به این شرکت ملحق شوند.

نوپانا به نقل از دیجیاتو: همانطور که می‌دانید اپلیکیشن مسیریاب Waze بنابر دستور قضایی فیلتر شده و اکنون استفاده از این برنامه با مشکلاتی همراه است. این اتفاق در حالی رخ داده که جایگزین قابل اتکایی برای این اپلیکیشن وجود ندارد و همین موضوع دردسرهایی را به وجود آورده است.

تاثیر فیلتر شدن ویز شاید بیش از همه برای مجموعه اسنپ محسوس باشد. رانندگان این سرویس اینترنتی (که اکنون تعداد آن ها به بیش از ۵۰ هزار نفر می‌رسد) برای مسیریابی سفرهای خود از Waze استفاده می‌کردند و حالا باید به فکر گزینه‌ای جایگزین باشند.

بر همین اساس اسنپ امروز طی بیانیه‌ای، اعلام کرده که از مدتی پیش با اتکا به دانش بومی و نخبگان علمی و دانشگاهی، در حال آماده‌سازی یک نرم‌افزار کاملا بومی و امن بدون هیچگونه خروج اطلاعات از کشور، برای استفاده در سرویس‌های ناوبری این شرکت است.

آنچه اسنپ تاکید بسیار زیادی روی آن دارد این است که نرم افزار یادشده دارای یک نقشه کاملا بومی و سیستم ناوبری طبق استانداردهای جهانی است و تمامی سرورهای مربوط به این نرم‌افزار داخل دیتاسنترهای ایرانی قرار دارد که از بالاترین پروتکل‌های امنیتی بهره می‌برند.

و حالا اسنپ همزمان با تولید و توسعه این نرم‌افزار نقشه و راهبری بومی، از تمامی شرکت‌ها و شخصیت‌های علاقه‌مند به همکاری در توسعه اپلیکیشن یاد شده دعوت کرده تا به این شرکت ملحق شوند.

برچسب‌ها: ایراناستارت‌آپاپلیکیشن
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.