مشاغل مدیریتی انتخاب نخست  بیش از ۱۰ درصد متقاضیان کار در بخش خصوصی
در آزمون پارسال مشخص شد؛ ۸

مشاغل مدیریتی انتخاب نخست بیش از ۱۰ درصد متقاضیان کار در بخش خصوصی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۹ | ۳ دقیقه

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد: ۱۰/۵ درصد از تقاضاها در آزمون سال گذشته به مشاغل مدیریتی اختصاص داشت.

نوپانامحمدحسین قمری، دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون استخدامی گفت: حدود ۶۶۰۰ نفر در نخستین آزمون بخش خصوصی مشاغل مدیریتی را انتخاب کرده بودند که برخی از مشاغل مدیریتی عبارت بودند از مدیر اجرایی ، مدیر اداری ، مدیر انفورماتیک ، مدیر بازرگانی و غیره.

وی تاکید کرد قطعا افرادی که توانایی لازم برای مدیریت را در خود می دیدنددر این بخش ثبت نام کرده بودند و محدودیتی از نظر مدرک تحصیلی ، سن و تجربه وجود نداشته است.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت در آزمون سال گذشته بیشترین تقاضای شغل در بخش مشاغل مهندسی و کارشناسی بود و ۳۱ و سه دهم درصد از ثبت‌نام‌کنندگان دور نخست آزمون استخدامی بخش خصوصی ۸۱ عنوان شغلی کارشناسی و مهندسی را انتخاب کرده بودند

قمری افزود البته عنوان های شغلی مهندسی و کارشناسی یک سوم از کل عناوین شغلی ارائه شده در آزمون سال گذشته بود.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت در آزمون نخست کمترین تقاضا از سوی افراد جویای کار در بخش فنی و اجرایی بود که ۵/۲ درصد از کل تقاضا ها به این بخش اختصاص داشت.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: براساس تقاضای شرکت های خصوصی امسال ۲۲۲ عنوان شغلی در ۸ دسته مشاغل ارائه شده است و مخاطبان برای اطلاع از این عناوین می توانند به سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند.

قمری ۸ دسته مشاغل را بدین صورت اعلام کرد:

۱_ هنر ، رسانه و آموزش

۲_ مالی و اداری

۳_ مهندسی

۴_ مدیریتی

۵_بازاریابی و فروش

۶_کارشناسی و ارائه خدمات

۷_فناوری اطلاعات

۸_ فنی و اجرایی

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از ۱۰ شهریور آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت متقاضیان اشتغال می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون استخدامی به نشانی www.inre.ir  یا دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کنند.

برچسب‌ها: محمدحسین قمریآزمون استخدام خصوصیاستخداممصاحبه استخدامیشورای سیاست‌گذاری آزمون استخدام خصوصی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.